fredag 14 februari 2014

Struggling to smile

Helloooo it's frajdeeeeeej.

Vaknade imorse på helt fel sida. Kände bara för att stanna under täcket hela dagen. Lyckligtvis tog jag mig upp, gick till jobbet och blev klar tidigt så jag kunde komma hem till min helg. Somnade en stund, har sett på film (Dirty Dancing, young Patrick Swayze.... Hello!)


Sitter på min säng och lyssnar på mys musik och samlar motivation att städa upp det kaos som råder i mitt rum. Jag trivs med ordning, men lyckas alltid stöka till det rejält.

Anyway... Verkar bli en ganska stillsam helg. Kanske äntligen orkar pallra mig till gymmet imorgon...? Är inte ett dugg lika tränings-motiverad som mina kära med-bloggerskor haha. Önskar dock att jag var det. Mår bra av det. Och när jag väl gört så är det ju kul!

Ja men hoppas ni får en trevlig helg då. Ni får en liten video med en bra låt. Ett västerbottniskt band, The Heartbeat Band. Min kära far tipsade mig om dom, har inte hört om dom innan, och dom har bara denna låten på spotify, så antar att dom är ganska nya. Mycket bra är dom!

¨



ENGLISH (ofcourse)

Woke up this morning on the wrong side. I just wanted to stay under the covers all day. Luckily I brought myself up, went to work and was ready early so I could get home to my weekend. Fell asleep for a while, and watched a movie (Dirty Dancing, young Patrick Swayze .... Hello!)

Sitting on my bed and listening to sweet music and trying to gather enough motivation to clean up the chaos in my room. I like order, but always manage to mess my room up. CLOTHES EVERYWHERE!

Anyway ... Seems I have a quiet weekend ahead. Maybe I'll finally get myself to the gym tomorrow ...? I'm not as big of a workout lover as my dear fellow bloggers haha. Wish, however, that I was. I'ts good for me. And once I'm actually working out it's kind of fun too.

Well, hope you have a nice weekend. Leaving you with a little video, a good song with The Heartbeat Band. My dear father told me about them, haven't heard about them before, and they only have this song on Spotify, so assume they are fairly new. Very good they are!

Alright, enough from me for now.
BYEAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar