torsdag 13 februari 2014

Green Smoothie madness

Idag fick jag nog med low carb dieten. 13 dagar var nog. Gick förbi Squeezed up och var tvungen att köpa en green smoothie. Och fy vad gott det var. Så, nu har jag kört strikt low carb ett tag och det funkade inte för mig. Der var så sjukt härligt att träna med energi i kroppen igen! Min filosofi är att äta och träna, så dieter är inget för mig, men ibland tycker jag det är kul att testa min viljekraft. Så, nu är det helg för min del! Ser fram emot att sova och träna i timmar imorgon. Underbart! Ska för övrigt ta det lungt i helg, tycker det känns skönast att träna och sen va hemma och mysa när vädret ändå är som det är.

I quit my strict low carb diet today, after 13 days. I walked past my favorite smoothie shop and just had to buy a smoothie. But hey, now I've tried this low carb diet and know that it definitely doesn't work for me. I'm not into dieting anyway, my philosophy is to eat and train, but I do like to try every once in a while something new and challenge my willpower. Post-smoothie I was so happy to have energy again when working out. And hey, for my part the weekend starts here. I can't wait to sleep and then train all day tomorrow. So excited! And you know what? Now I can even have oats for breakfast... Happiness!!

And yeah, I've done my 2×110 squats today, My quads are on fireeee (Alicia Keys voice) haha... Anyway, hope y'all have the best weekend! I know I will! Do the things you love and don't let others determine what you should be doing. I'm staying in, I prefer my cozy bed to going out in the evening. Nights are for sleeping...

Peace and love
Sara

The photo below is an older one from a month back or so. Not the one I had today therefore. In case u were wondering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar