tisdag 11 februari 2014

omg nyt sitte blogi-neitsyys meni!?

jahas. nyt on sit mun vuoro.
jag är då laura. den tredje musketören hehe. jag vill inte skriva värsta självbiografin i det här inlägget. mig lär ni väl känna ju mer jag skriver. mina inlägg kommer nog inte bli så långa kun en ole mikään ns kirjailija. korta texter passar mig dessutom bättre då jag i verkliga livet är ganska fåordig också.

jag tyckte förut väldigt mycket om att fotografera. fotade allt liksom. helt ointressanta saker som löv och mina tår typ. tyvärr tappade jag bort intresset nånstans på vägen MEN det har sakta krypt tillbaka in i mitt hjärta. ehkä tää blogi antaa mulle vielä enemmän potkua aloittaa valokuvaamisen uudellee. hoppas.

jag kommer nog lägga upp massa bilder och texter som inspirerar mig på ett eller annat sätt. som den här:

"vänta inte på speciella tillfällen. fånga de vanliga stunderna och gör dem extraordinära"

luin tän tänää ja olin sillee, ei vitsit carpe diem oikeesti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar