torsdag 20 februari 2014

Salil eka, Salil vika

Siis Putous! Oikeesti! Suomalainen huumori vaan on niin parasta. Ja se on jotain mitä (ainakin minä) oon oppinu arvostamaan vasta sitten kun on ollu ilman sitä tarpeeks kauan. Ehkä sitä just sen takii viihtyy paremmin suomalaisten kaa aina. Ei siitä pääse mihinkään.
Joo, ei kait siin. Ollu käden kaa vähä ongelmii salil kun ranteen kohalta on krampannu aina kun painavempii puntteja on nostanu. Et sellasii probleemei. Mut ei siinä! Salil eka salil vika! Ja nyt alkaa se viikonloppu sit. Ehanaa. Mun paremman puoliskon kanssa on luvassa kisastudioo huomenna (Ruotsi-Suomi!!!) ja sit vähä muuta mukavaa. Vielä ens viikkoon pitää palkkaa oottaa mut ei se mitää. Sit on uudet lenkkarit ja rillit hankintalistalla. Mun pitäs käyttää laseja mut hukkasin mun lasit puoltoista vuotta sitten et sen verran pitkään aikaan en oo nähny paljookaan. Jos ihmettelette miksen moikkaa kaduilla nii se on sen takii etten nää viittä metrii pitemmälle. Onks tää mun suomen kielen kirjotustaito muuttunu ihan surkeeks vai!? No nyt harjotellaan.
Mitä Jäbä duunaa!?
Hyvää torstaita vaan kaikille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar