onsdag 19 februari 2014

dagdrömmer, päiväunelmoin, daydreaming

la precis upp min soffa på blocket. eller, det är egentligen syrrans men jag fick den. typ. det är ungefär ett halvår kvar till jag och sara ska flytta från lilla stockholm till stora london så det är ju dags att börja fixa lite. när jag la upp annonsen blev det så verkligt på nåt sätt. pirrade till i magen. bara en sån liten grej. sälja en soffa. nu drömmer jag mig bort. drömmer om stora fönster, espressomaskiner och regn. drömmer om ett mysigt litet kök eller kokvrå.



i london bor man ju typ i kollektiv. alltså man hyr bara ett rum, eventuellt har man ett kök också. det kommer bli så mysigt. jag tror att jag och sara har liknande smak när det gäller inredning. vi kommer nog ha massa bilder på väggarna. foton vi tagit och framkallat. kaffekoppar kommer säkert alltid ligga framme. musik är en stor del av båda våra liv. tänk om man skulle fynda en vinylspelare åh



låttips: dark dark dark - daydreaming

passade in liksom 
/laura


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar