tisdag 11 februari 2014

Ja, ni vet, livet på en tisdag

Hej haj hoj, det är tisdag.
Hur segt kan det bli? Har gått runt och varit spy- och svimfärdig hela dagen. Armadagars deffande. Men inte tänker jag ge upp ännu! Fick ge upp tanken av att träna idag, kanske dags att ha vilodag hur som helst då jag inte haft det på länge. Klarade av att jobba i alla fall, sen fick jag gå hem och lägga mig. Så här ligger jag halvdöd i sängen och debatterar om jag ska kolla på Dark Knight Rises igen eller om jag ska läsa något vettigt. För röra på mig orkar jag inte. Bäst jag går och lägger mig om en timme. Så, nu vet ni det. Så trevligt.

Aaaaand in English. I'm feeling sick and tired today. Suppose it's because of my strict diet. Been cutting out carbs for the last one and a half weeks and it's been alright until today happened. My legs have been so weak I've hardly been able to walk. I made it through the day at work, but now I'm lying half-dead in my bed debating wether I should watch Dark Knight Rises (again) or read something. I hope my usual energy will be back tomorrow. I'd like to be able to not feel like fainting all of the time, thank you.
Peace out
S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar