onsdag 12 februari 2014

positiivisuus ei oo perseestä



den här dagen har varit jobbig då typ ingenting har funkat för mig. har sovit oroligt två nätter i rad. snoozade imorse tills jag hade typ tio minuter på mig att gå hemifrån och åka till jobbet. kom fram. var trött, irriterad. hade inte ens borstat tänderna liksom. glömt ta på mig deo. halvsmutsigt hår osv. jag skulle kunna klaga hur mycket som helst. men! jag har ju bestämt med mig själv att inte klaga över oväsentliga saker mer. så, även om den här dagen kan slänga sig i väggen kommer här en lista över bra saker som hänt och kommer hända idag:

  • ätit världens godaste smoothie gjord på banan, kakao och mynta
  • gjort 105 squats. var inte ens jobbigt
  • elefantbajsat!
  • gått från mariatorget till skanstull. älskar söder
  • det är möte ikväll. alltid fint. får sjunga!!!
  • lyssnat på så bra musik att jag blir alldeles varm i hjärtat

english: this day pretty much sucked. lots of annoying things have happened and i could complain all day. but ive chose to not complain anymore about things that dont really matter. so heres a list of all the good things that have and will happen today: i ate the most delicious smoothie, did 105 squats, elephant-pooped, took a long walk, theres a meeting tonight, listened to really really good music.

/ laura

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar