fredag 28 februari 2014

dat coffee

jag älskar kaffe. alltså jätte mycket. alla sorters kaffedrycker. take away är nog min favorit. jobbar på södermalm och det är så himla mysigt att gå ärenden åt chefen med en kaffemugg i ena handen. känns så new yorkigt på nåt sätt. haha. jag är så töntig. 

ei mut oikeesti. mun mielest siihen raamatun sananlaskuun mis sanotaan et "viini ilahduttaa sydämen" vois ihan hyvin lisätä "ja kahvi". 

men måste dra ner på drickandet. aina hirvee kahvi darra. okej. det finns ju antioxidanter och sånt i kaffe. men då ska man nog dricka 1-2 koppar per dag. inte en hel kanna. som jag. 

men kaffe!! kaffe inspirerar mig liksom. tänk typ studera eller förebereda mötet. ha en latte breve att smutta på då och då. åh. eller sitta i en park när första vårsolen tittar fram. då ska man ha en kaffe i handen. inte lika härligt annars.


ehkä yks kauniimmista kuvista mitä oon nähny. vaikka siinä on tissi mehua. kuvitellaa et se on soya maitoo.


näin cooli mäki haluun olla jonain päivänä.


siis istuu ikkunareunalla juomas aamukahvit. ah. unelma.


pakko pistää tää kans koska toi "double espresso" on nii sara hahah.



/laura

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar