onsdag 12 mars 2014

Pakoon ei pääse


Pikkulauantai ja meitsillä soi Egotripin Matkustaja repeatillä. Ihan mahtava biisi siis, rakastuin siihen uudelleen. Mä oon ihan selvästi se matkustaja hei! Ja aurinko paistaa, niin törkeen mahtava ilma ollu tän alkuviikon. Kevättä rinnassa! Sen kunniaksi nannaa från Juiceverket, Mandala Sumo ja vegan chocolate. Siis vegaani suklaata (joo, tiedän että tajusitte, mut olihan se pakko kokeilla kirjottaa ihan suomen kielellä). Ahh yum.
Tykkään tästä päivästä.


Auringonlasku tänään oli yks kauneimpia mitä oon nähny ikinä. Kun kävelin Hornsgatania pitkin kuntosalille oli pakko pysähtyä ja kääntyä ympäri (vähän niinku Lootin vaimo) ja katsoa taivasta, kun se oli niin tajuttoman kaunis. Valitettavasti en saanut siitä enään napattua kuvaa kun oli vaan 4 prosenttia akkua jälellä. Mutta tuli kyllä melkeen tippa linssiin kun sitä taivasta katsoi. Voi kun oisin ollu merellä katsomassa sitä. Mä oon tällanen auringonlaskuintoilija. Sitten paratiisissa mä istun ja katson auringonlaskua valkoisella hiekkarannalla joka ikinen ilta.



Ja mun pikkuinen rakas Panda kävi pesulla. Se oli niin reppanan näkönen ku se siellä pyykkivedessä kurkki. Mä oon 22 vuotta, mutta en mä mun Pandasta luovu. Se on niin pehmee ja sitä on ihana halata. Jos mulla iskee halipula niin halaan sitä tai sitten mun isoa Raamattua. Ne on mun kaks halinallea. True story, eikä hävetä yhtään. Who needs a man when you have a panda? Hahah... Joo okei, ehkä ei oo ihan sama asia kuitenkaan.


Tällaista ilmaa on ollut nyt monta päivää, ei voi valittaa! Pieni ja kaunis Tukholma paistattelee auringossa.

KOHTA ON PERJANTAI. STAY STRONG.

Yours truly (tai jotain samantyylistä turhuutta)
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar