torsdag 20 mars 2014

heissan sveissan

laura tässä. mua ei oo näkyny tääl vähä aikaa. joten tässä pieni update. on ollu hyvä viikko tähän asti. ilma ei oo ollu ehkä paras mahdollinen monien mielestä. kunnon takatalvi iski. mutta tässä pieni ajatus siitä: "kun tuijotat ikkunasta loskakeliä, pidä mielessäsi että ilma voi olla synkkä, et sinä. jos haluat olla synkkä itsekin niin mikäpä siinä, mutta pakollista se ei kuitenkaan ole". vaikka sain pienen shokin tiistai aamuna ku maa oli täynnä lunta se ei kuitenkaan pilannu mun päivää. haha. mä luulen et tyttöjä välillä ärsyttää mun positiivisuus kun whatsapissa jutellaan asioista mitkä ahdistaa ja ottaa päähän. "positiivisuus on perseestä" on fraasi minkä kuulen usein. but its all in good fun! en ikinä halua menettää positiivisuuttani. oon ollu masentunu ja negatiivinen liian kauan. sellasella asenteella ei tee yhtään mitään. sitä paitsi hymyileminen polttaa enemmän kaloreita kun otsan rypistäminen höhö. joten...hymy huuleen people!!

ehkä tää giffi auttaa siinä jos se tuntuu vaikealta...


eilen voitin pelon eräässä asiassa. ahdisti ihan sikana ennen mut vitsi oli hyvä mieli sen jälkee. oon ylpee itestäni! viikonlopusta tulee kans hyvä. aurinkoisia päiviä on luvassa ja lauantaina nukun saralla yötä koska eve on suomessa. katsotaan mitä darlinkin kanssa keksitää. jotain hauskaa aivan varmasti!! 


/laura

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar