söndag 13 april 2014

VIIKKOKOOSTE


Että sellasta. Taas ollaan viikosta selvitty elossa! Joten ehkä sitä vois taas jonkunlaisen koosteen tehdä. Päätettiin äitin kanssa et joka ilta kirjotetaan ylös kolme asiaa, josta ollaan kiitollisia ja sit kerrotaan ne toisillemme seuraavana päivänä. Tässä tulee sit viikosta pikku kooste. Tai sanotaanko et Top Vitonen.


1. Nukkuminen
Nukkuminen on vaan niin mahtavaa. Perjantaina menin ajoissa nukkumaan ja tänään nukuin yhteentoista. En oo nukkunu niin myöhään ikuisuuteen. Syynä saatto olla se, että menin nukkumaan puol 4 aamu-yöllä, mutta silti! Niin joo, sit kävin Duxianas kokeilemassa sänkyjä ihan työn puolesta. Siellä oli sellanen Duxin pehmee sänky ja voi elämä kun en sieltä halunnu nousta. Oon tyytyväinen omaan sänkyyni, mut jos saisin sen Duxin niin kyllä kiitos, tervetuloa.


2. Perjantaian töitten jälkeen lähin juoksulenkille. Mä juoksin tän maiseman ohi ja mietin, et voi valita kattooko noita kaatuneita puita ja maalla lojuvaa roskaa vai kattooko kaunista ilta-taivasta, kuuta, ja toisella puolella parhaillaan laskevaa aurinkoa. Ja niinpä mä katsoin taivaisiin. Ja se oli parasta.


3. Löysin mun ED-hupparin, jee! Oi niitä aikoja. Tuli ikävä mun tanssijengii. Sit Lontoos kyl liityn johonki crewiin et pääsee tanssimaan kunnolla.


4. Eilinen meni myöhään mutta ei se haittaa. Oli mahtavaa et Eve kans lähti mukaan Bernsiin. Oli hauskaa, sen pituinen se. Mitä Bernsissä tapahtuu jääköön Bernsiin, ainakin mun puolesta.


5. Tää biisi jonka Laura soitti mulle eilen. Soinu repiitillä koko päivän.


Ja mitäs muuta. Kunnon treenit tänään ja sit kävelin viel rundin Stora Essingellä. Siellä on niin rauhallista, vaikee uskoo et on niin lähellä Stokiksen hälinää. Ehkä mä sit Lontoon jälkeen tuun oleen niin kyllästyny kaupunkeihin et muutan jonnekki Lappiin ja rupeen erakoks. Erä-Jorma Ulpukka. Ja sit hankin kaks ranskan bulldogii joitten nimeks tulee Mooses ja Hermanni. Toi Hermanni oli vaan hetken lohkasu, mut Mooses on ja pysyy.

HYVÄÄ LOPPUSUNNUNTAITA. Minä olen tästä lähtien nukkumassa. Koitan keksiä ens viikolle jotain jännempää kertomista.

x
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar