söndag 27 april 2014

Flippin' Awesome



No terve! Sunnuntai taas, eikä tässä oo ku kolme päivää huhtikuuta jälellä. Mulle iski jonkulainen flunssa tässä perjantai/lauantain aikana, nyt on kurkku kipeenä ja päässä pyörii ku ois parin promillen kännit. Tai no, voisin kuvitella, että tältä se tuntuis. En tiiä voiko tätä mun jumittunutta niskaa syyttää asiasta, mutta onhan se nyt pakko mennä kiropraktikolle. En oo ennen käyny, vähän jännittää et vääntääkö se niskan paikoiltaan vai mitä se oikeen tekee. Toivon mukaan selviin siitä ainaki hengistä. 

Oon nyt viikonloppuna kattonu viis leffaa. Se on tätä sairastelua. Perjantaina oltii kattomassa Amazing Spider-Man 2, ja olihan se hyvä! Sitten mentiin Flippin' Burgersiin, josta me Lauran kans onneksemme bongattiin vegaaniburgeri. Hyvää oli! Sit lauantaina olin jossai megakirpparilla rundailemassa pitkästä aikaa, ja kyllähän sielt jotain löyty. Ostin mm. ranskanbulldogi-säästöpossun. Se tulee kyllä mukaan Lontooseen, kerätään sinne sit pennejä. Ja sit tänään makasin kuolleena (sairaana) sängyssä ja jouduin jättämään välistä tanssitreenit, not cool! Raahasin itteni sit sängystä sen verran et mentiin tyttöjen kanssa Humlegårdeniin ottamaan aurinkoo. Ja väriä tuli, nyt meitsi on sellanen Panda-naama. Sit mentiin vielä Vapianoon tapaamaan vähän ihmisiä. Aka istuttiin Lauran kans pelaamassa Quizkampenia toistemme kanssa. Ja nyt mä aion kattoo Mementoo ja nukkua. Huomenna on uus viikko.
Hyvää loppusunnuntaita! Vaikka ootteki varmaan jo nukkumaan menossa. Eli, hyvää yötä!



x
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar