söndag 11 maj 2014

Blame it on the falling sky


(Farsta Strand)

 Joo hei siis ihan mahtava ilma. Sataa ja sataa ja sataa ja niin harmaata ku ikään voi olla. Normisti sanoisin et se ois aika mysigt mutta kun nyt odottais jo olevan kunnon kevät eikä mitään muuta. Ja se siitä negatiivisuudesta. Mä en oo kauheesti duunannu mitää jännää sitten viime blogipostauksen. Oon kattonu kolme ihan mahtavaa leffaa, joita en ennen oo kattonu, eli One Flew Over the Cuckoo's Nest, Gravity ja Her. Jack Nicholson on niin legendaarinen ensimmäisenä mainitussa leffassa. Ja Her... Ihan tajuttoman mahtava. Mä en muista milloin viimeks oisin haipannu nii paljon yhtä leffaa. Voisin kattoo sen heti uudestaan. En tajuu et missasin sen viime vuonna. Mut todellaki, ihan loistava. Musiikki oli täysosuma, niinkuin kaikki muukin. Pari scenee hyppäsin yli ku ne oli vähä awkwardeja, mut niin kai sitä nykyään jokasessa leffassa on jotai mitä vähemmän tai enemmän vois skipata. Jos hiffaatte? Ja sit oon kuunnellu Jujun biisii Onnelliseksi ripiitillä. Se vaan toimii! Jos oisitte soittanu sen mulle pari vuotta sitten en ois varmaankaan tykänny, mut nyt en voi olla kuuntelematta sitä. 


Tänään kävelin Hornstullista Slusseniin ja sit Skanstulliin ennenkuin alko sataa. Ikkunashoppailin ja shoppailin, vaikkei mitään pitänyt ostaa niin menihän sitä monta satasta taas. Kävelin gallerioiden ohi ja katselin maalauksia, maisemia, ihmisiä, taivasta ja katua. Ja mietin että mitä ihmettä mä teen.


(Kuvat viime kesältä, vai olikohan vuodelta 2012. Anyway)

Nyt ei sit muuta ku preppaamaan tulevaa viikkoa. Let's do this. Puoltoista viikkoo nii mäki lähen reissuun.

x
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar